luni, 11 ianuarie 2016

• Spuma de capsune • Un deliciu intr-un pahar •

Yumiiiiii ~~ ce desert poate fi mai delicios si mai racoritor ca spuma de capsune ? O reteta simpla  si dulce. Chiar daca nu este sezonul capsunilor, mi s-a facut pofta de spuma. Am coborat jos intr.o clipita, am luat jumatate de kg, am pregatit intr.o farfurioara 200 de grame de zahar, si 2 albusuri. Grija ca albusurile sa fie proaspete deoarece practic le mancam crude .

• Batem spuma albusurile pana cand se lipesc pe fundul plasticului, adaugam zaharul si amestecam pana cand nu se vede mai deloc si ramane. Capsunile eu le.am taiat in robotul de bucatarie pana s.or facut lichide. Am pus peste crema de albusuri si am batut bine pana cand s.o facut spuma. Turnati in cele mai frumoase pahare, pentru o prezentare uimitoare!!! Bafta si poftaaaaa !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu