marți, 19 ianuarie 2016

Bounty de casa rapide si delicioase !!!

Astazi in timp ce faceam curat prin casa , ma gandeam sa fac si ceva dulce pentru cand vine sotul meu acasa. "Rasfoind" paginile internetului mi.o venit in minte de o reteta de bounty cu cocos ce o stiam . Si asadar am coborat sa imi cumpar ingredientele ce imi lipseau si am pus.o in aplicare. Pot sa va spun ca au iesit .... Delicioaseeee!!! Nu vreau sa ma laud, dar dupa ce le veti incerca , veti dori sa le faceti zilnic . Sa vedem ...

Ingrediente

-200 ml frisca lichida
-200 grame cocos
-o lingura margarina sau unt (eu am pus margarina)
-80 grame zahar (v.as spune 100 dar iasa destuuul de dulci) :))
-300 gr ciocolata cu lapte ( 3 tablete x 100 gr am pus )

Puneti untul intr.o craticioara sa se topeasca , turnati smantana lichida si zaharul si amestecati pana se topeste. Il dati la o parte , adaugati cocosul amesteci bine si il dai la frigider. Dureaza 5 minute prepararea, si puneti o ora la frigider timp in care puteti face linistiti altceva. Cand terminati cu treaba ce o aveti nu conteaza ca ii o ora sau doua... Topiti ciocolata la bain marie, faceti rulouri mici din preparatul respectiv si le tavaliti prin ciocolata topita, apoi le lasati vreo 6-8 ore in frigider sau daca sunteti nerabdatori ca mine... 2-3 ore la congelator si hop pe ele !!! :)) sper sa va placa!! Astept comentarii!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu