miercuri, 27 ianuarie 2016

Pizza cu blat de casa !!! Un deliciu !!!

Stiu ca peste tot vezi numa titluri ca exemplu: cea mai buna pizza, o pizza rapida si buna , dar va zic sincer ,si nu va mint,  o pizza de casa mai buna ca cea pe care am facut.o azi nu am mai mancat. Incepem...


Ingrediente blat pizza:
•500 gr faina
•250 ml apa calduta( daca mai cere faina apa, puneti )
•un cub drojdie proaspata ( cu cea din plic am facut si nu mi.o iesit)
•O lingurita zahar
• o lingurita sare
• 3 linguri ulei
 Sa vedem : pui intru castron faina, sarea si uleiul , intr.un pahar puneti putina apa calduta,( alta decat cea care se cere mai sus la ingrediente) putin cat sa deschiZi drojdia cu zaharul si torni amestecul peste faina. Framanti aluatul vreo 3 minute si pui pe un loc cald o jumatate de ora sau chiar o ora daca vreti sa creasca bine. Eu , sa fiu sincera am pus castronul pe calorifer . Cred ca o primit destula caldura ca s.o si triplat .. :))) dupa o ora am scos aluatul din castron, l.am pus pe masa si l.am taiat in doua . Am intins o foaie subtire pentru pizza pe o foaie de copt si am pus.o in cuptorul incins la 150 grade cam 5 minute, cat sa prinda o usoaaaara culoare.( atentie nu coaceti prea tare foaia.), apoi la fel am facut cu cealalta foaie. Cand au fost gata racite eu le.am pus la frigider pana seara cand trebuia sa "montez" pizza la cina. Dar daca vreti pe loc, puteti scoate aluatul din cuptor si o puteti umple cu ce va place .  O bagati la cuptor inca putin si gata pizzaaaa.. Blatul este atat de pufos, atat de bun ca sunt sigura ca veti repeta experienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu