marți, 19 ianuarie 2016

Decoratiuni de Sfantul Valentin • Idei pentru decorat casa de Sfantul Valentin

Deeeeeci !! Nu.mi vine sa cred ca suntem in 2016, deja este mijlocul lui ianuarie, si raman tot mai putine zile pana la Sfantul Valentin ( Valentine's day ). Fetelor, baieti.... V.ati gandit ce cadou vom face perechii de langa noi ? Tinand cont ca mai ramane o luna pana la data respectiva eu am inceput sa caut deja idei pentru a surprinde jumatatea mea de portocala :)) cu decoratiuni prin casa de care nu va ramane indiferent . Nu ma gandesc sa fac nimic scump sau dificil, dar nici ceva de "mana a doua" daca intelegeti ce spun. Am sa va arat cateva dintre ideile pe care le am pentru Valentine's day. Sper sa va placa. Daca mai aveti idei noi si funny mi.ar placea sa le stiu , astept sa imi scrieti!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu