luni, 11 ianuarie 2016

• Salata de paste sau salata de macaroane ( depinde cum o cunoaste fiecare )

Buna !! Astazi am sa va prezint o reteta de paste care imi place la nebunie, este usor de facut si mai important ... Rapidaaaa, pentru atunci cand avem copiii prin casa sau un serviciu care ne ocupa tot timpul . Corect.. Ati ghicit .. salata de paste. Poate multi dintre voi o faceti altfel dar eu am sa va prezint reteta mea.:)

 Ingrediente:
• Punga de paste500gr (eu am pus litere vegetale, sunt super gustoase si copiii le accepta mult mai repede datorita culorilor )
• Porumb din conserva 100 gr
• Mazare din conserva 50-100 gr depinde cat de mult va place, eu pun 50gr (sau daca aveti in casa sa fierbeti mazare cam o mana e si mai bine)
• Sunca york 250 grame taiata cubulete sau fasii subtiri, sau de altfel iasa foarte bine si cu parizer de pui/porc.
• Maioneza cat credeti ca e nevoie, eu pun dupa ochi, nu puneti prea mult sa nu fie prea gretos . Va dau o idee, daca nu aveti maioneza cumparata puteti face rapid una de casa, mie una imi place mai mult cum iasa la gust.
Ca sa ornez putin farfuria am pus cateva masline verzi din jur imprejur. Se poate servi la pranz ca aperitiv cat si pentru cina. Sa aveti pofta !! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu