miercuri, 13 ianuarie 2016

Rujurile anului 2016

Hmmm.. Am aflat ca anul acesta 2016 , MAC ne aduce o colectie noua si importanta de rujuri si machiaje. Dar cum pe noi deocamdata ne intereseaza culorile rujurilor ce se vor purta anul 2016 , sa va prezint ideile MAC.

• Mov-violet
Nu stiu de ce dar culoarea mov este mai tot timpul prezenta. Este o culoare frumoasa , strigatoare si chiar stralucioare, vesela, mai ales cand o vedem langa o piele bronzata, de culoare inchisa. La o piele  albicioasa, culoare deschisa , fiind vorba de un ton inchis , mi se pare ca accentueaza mai tare albul, fetele imi par ca scoate in evidenta imperfectiunile si mai ales ca pare a fi o fata palida.

Rosu inchis
Asadar o culoare care chiar imi place este rosu inchis,visiniu,  culoarea vinului as putea zice, a visinei putrede cum ar zice bunica :)). Sunt de parere ca merge aproape la oricine, netinand cont de tonul fetei. Chiar si pe o piele alba , rujul visiniu ar merge de minune, ii da acel aer elegant.

Ciocolatiu
Rujurile de culoare nisipului care erau in moda, acum le fac loc celor de culoare ciocolatie, care par foarte dulci , mai ales daca te si duce gandul la ciocolata. Aceste culori foarte bine la fetele bronzate, de culoare inchisa, desii sa fim seriose... Cine mai tine cont de asta ... Daca merge sau nu ... Pe podium vezi de toate, doar sunt vedete, isi permit :))!!

 • Negru 

 Wooowwww !!! Exact asa am ramas si eu . Nu poti sa mergi la o petrecere si sa portti negru si in acelasi timp sa nu arati ca scoasa dintr.un film de a lui Anne Rice , sau unul de groaza.Dar se pare ca asta este tendinta si e 100%, nu stiu daca as indrazni sa ma impopotonez in halul asta, prea punk pentru mine :)) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu