miercuri, 27 ianuarie 2016

Pogacele cu jumeri

Ieri seara,  sotiorului meu i s.a facut pofta de pogacele. Zis si facut! Am avut o cutie de jumeri in frigider, am avut si restul ingredientelor si astazi dupa ce am terminat biscuitii cu nutella, am profitat ca era aprins cuptorul si am facut pogacele cu jumeri! Aici reteta:


Ingrediente
• 500 gr faina
• un cubulet de drojdie
• 300 ml apa
• o lingurita rasa de zahar
• o lingurita cu varf de sare
• o cutie jumeri

Intr.un paharel deschizi drojdia cu zaharul si putina apa si il pui peste faina , adaugi putin sare si jumerile macinate, eu le.am dat prin robotul de bucatarie. Amesteci compozitia, adaugi apa calduta si faci aluatul. Il framanti 3 minute si il pui la caldura o ora. Eu ca de obicei pun castronul pe calorifer :))) creste cum nu iti poti imagina :)). Asadar dupa o ora de stat, trebuie sa isi dubleze volumul, il scoti incet pe masa si il intinzi cu sucitorul de lemn pana ajunge la un deget de gros si incepi sa tai cu gura unui pahar si le pui in tava. Eu am pus hartie de cop dedesubt, nu se prinde deloc.  Lasa la cuptor 10-15 minute la 150 grade, depinde cum va merge cuptorul. Al meu merge cam greu... Mi.au iesit doua tavi pline. Sper sa va placa. Pofta buna !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu